Zaczynamy :)

Udostępnij ten post

Cześć Wam Wszystkim :)
Zaczynam swoja przygodę z Blogiem. Długo się zastanawiałam nad założeniem go, powiem wam szczerze ze to mój chłopak mnie namówił i  tak naprawdę jestem mu wdzięczna bo dzięki temu będę się mogła dzielić moim poglądem na modę i również próbować czegoś nowego :)



Dziś takie selfie w lustrze w dodatku brudnym. Mam nadzieje ze jutro pogoda dopisze bo mam zamiar wybrać się na jakieś porządne zdjęcia :)
 Tymczasem uciekam buziaki :D  


Buty-Air Max (Allegro)
Leginsy-adidas (Allegro)
Bokserka-(Butik)
Katanka-(Cropp)

15 komentarzy :

  1. Proszę o więcej tego ładnego uśmiechu i mniej dziubków :) Pozdrawiam oraz życzę powodzenia i przede wszystkim wytrwałości!

    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło i dziękuje za wszelkie uwagi :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. super fotki :) świetna stylówka :) www.dlifebook.blogspot.com + świetny wygląd bloga powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, życzę powodzenia :*
    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu, z pewnością będę do Ciebie częściej zaglądać :) Trzeba się wspierać :)
    Zapraszam do siebie, zaobserwuj jeśli chcesz :)
    http://make-yourself-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sugerując się nazwą bloga - skądinąd dosyć niepospolitą i raczej nie pasującą do 18-letniej dziewczyny - spodziewałam się zupełnie czegoś innego. A tu? Blog o modzie! Wódka i moda, hmmm.... Te dzióbki też mnie nie przekonują, ale jak mówiłaś dopiero zaczynasz więc zapewne się wyrobisz i będę tu zaglądać z przyjemnością :) Trzymam kciuki i pozdrawiam!

    PS. Jeśli nazwa bloga to chwyt marketingowy, to Ci się udało :D
    www.jestemtereska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większości portali mam taka nazwę, od zawsze mi się podobała i uważam ze dobrze pasuje do nazwy bloga :)
      Ale dziękuje za każda opinie ponieważ motywują do dalszej pracy :)

      Usuń
  6. na pewno dasz sobie radę! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie, że zaczynasz blogować! :) Uroczy wystrój bloga i piękne buty na zdjęciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze powodzenia i duzo wytrwałości ;)
    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń