Spontan...

Udostępnij ten post

Dawno mnie tu nie było :<
Zaczęłam prace i nie mam czasu na nic, chodzę wiecznie zmęczona, wkurza mnie wszystko :<
Mam nadzieje że z czasem będę miała lżejszy  grafik i będę mogła odpocząć :)
Najpiękniejsze co mnie ostatnio spotkało to że zamieszkałam z moim chłopakiem we własnym mieszkanku i zaadoptowaliśmy pieska ze schroniska :) 
Myślę że damy sobie rade i że będziecie trzymać kciuki za nas :) 
Buziaki pa :* 









Kilka zdjęć z wyjścia na piwko z przyjaciółką :)








koszulka- cropp
spodenki- cropp
buty- jakiś zwykły sklep w moim mieście 




2 komentarze :

  1. Uwielbiam tę piosenkę, ładne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogatynia to nie jest takie "małe miasto" xD. Fajny blog ! szkoda że mało aktualny ale cóż może to się poprawi pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń