Winter

Udostępnij ten post

Hej kochani !

Strasznie dawno mnie tu nie było, spowodowane to było tym że zdecydowałam się na zrobienie prawa jazdy i napiętym grafikiem w pracy co uniemożliwiało mi pójście na zdjęcia i napisać jakiś postu :) Udało mi się w końcu wziąć parę dni urlopu i zawitać tu :)
Nie będę się rozpisywać za dużo, trzymajcie kciuki za moje prawko :D
No i macie okazje poznać moja psinkę, którą ostatnio zaadoptowałam :) 
Wabi się: CziCzi <3
Buziaki :) 







Szalik: Croop
Kurtka: jakiś zwykły sklep w mojej miejscowości :)
Spodnie: Croop
Torebka: H&M 




2 komentarze :

  1. Masz cudnego małego przyjaciela :D Słodziak jakich mało :*

    Zapraszam do siebie :)
    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się zdziwiłem i nie wierzyłem że jeszcze coś tu napisałaś :D a tu widzę fotosesja na śniegu :D powodzenia w zdaniu prawa jazdy gdzie zdawać będziesz ?? Jelenia Góra czy Bolesławiec?? :D i u kogo się uczysz jeździć ? ja bym polecił Kurantowicza ale już mi się wydaje że już masz szkołę jazdy wybrana jak się uczysz tak że powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń