Inspiracje

Udostępnij ten post

Hej ! :)
Dziś przychodzę do was z postem dotyczącym fryzur :)
Wiele dziewczyn które maja dłuższe włosy boja się je ściąć na krótko, ja mam z tym wielki problem od dłuższego czasu planuje ale nie moje się zdecydować, wy też tak macie?
Wiadomo że włosy odrosną to dlaczego jest ten mały haczyk że jest w nas ten strach iż będziemy źle wyglądać czy fryzjer nam za krótko obetnie lub nie tak jak byśmy chcieli. Internet okazuje się wielka skarbnicą pomysłów i inspiracji dotyczących przeróżnych fryzur. Dlatego zdecydowałam się na taki, a nie inny post, który pomoże się zdecydować innym dziewczyna jak i mnie do podjęcia ostatecznej decyzji :)
Przygotowałam dla was parę propozycji które ja bym chciała i które mogły by się wam spodobać i przyśpieszyć wasza decyzje lub dopiero rozpatrzyć taka opcję :)









Pierwsze zdjęcie moim zdaniem wygrywa :) a waszym ?


Buziaki, pa :*





 

6 komentarzy :

  1. Również uważam, że fryzurka pierwsza jest fantastyczna- ladnie, naturalnie i romantycznie pofalowane wlosy i piękny ich odcień :)
    Bardzo podobają mi się takie, ale widzisz, tak to jest, że te z krotkimi wlosami, chcą długich, a te co mają dlugie, to ścinają :P hehe
    ja zapuszcza, bo wymyslilam sobie pewną fryzurę na słub hehe

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. hej piękne zdjęcia, zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz te fryzury są na topie, super wyglądają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje, zwłaszcza, że ostatnio chciałam coś w sobie zmienić :P

    Zapraszam na konkurs: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza fryzura i ostatnia najlepsza;)
    właśnie dziś obcięłam swoje długie włosy tylko podcięcie było,ale jednak mam krótsze niż miałam.

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń